Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Pernilla - 31 juli 2011 18:02



HoHo!

 

Nu är det PIRRIGT kan jag lova gott folk! Jag hinner inte ens känna av att jag är förkyld!

 

Om en timma kommer Robert och hämtar mig och här springer jag runt med armarna i rakt upp i luften och är helt nervig! Hur vet jag att jag har fått med allt?

Bara för att, panikpackade jag ner ett par extra byxor och lite andra små saker hihi! Robert kommer nog ramla baklänges när han ser vilken packning som väntar, sen har vi lika mycket hos honom. Tur att han har en kombi. :)


 

Den här resan har vi planerat enda sen i höstas, så otaliga timmar har vi suttit och planerat och haft supermys. Vi har allt fixat, var vi ska åka (nästintill på minutschema), vi har gjort matlista för hela veckan, vi har bokat campingplats och vi har handlat all mat. :)

 

Vi är sjukt organiserade och det känns så härligt att träffa någon som är likasinnad, som gillar att planera och ha saker och ting planerade. Det kommer bli så underbart att bara får åka iväg, en hel vecka!

 

Så bloggen kommer att ligga på is en vecka, hoppas ni står ut!

NU ÄR DET SEMESTER!!   Som jag har väntat!

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards