Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Pernilla - 12 juli 2011 18:53


HoHo!

 

Nu har jag precis landat här hemma igen. Det har varit en underbar dag med Robert. Han kom och hämtade mig vid tio och då åkte vi ner till hamnen. Där var vi till halv tolv och sen åkte vi hem och lagade lite lunch.

Efter det åkte vi ut till första pumpviken och jag BADADE! Det var svinkallt, fast ganska skönt! :)

 

Men jag fick ett konstigt bett, som jag inte ens la märkte till. Men nu är det större än en femkrona och svullet. Hoppas det går ner lite tills imorgon. Ska köpa lite alovera gel, för det funkar till det mesta! :)

 

När jag kom hem fick jag springa in på toaletten (ursäkta detaljerna).

Men jag måste verkligen ta på allvar att jag inte tål laktos. Fast jag är inte hundra på att det är så, men i alla fall 95% säker. Oj Oj, vad ont i magen jag fick. Men jag är som ett litet trotsigt barn, jag vägrar inse. Men det är en omställning att lägga om sin kost, eller ganska irriterande. Man känner sig omständig, när alla runt mig måste tänka laktosfritt.

 

Nu är det allsång! Puss!

 

 

 

 

 

Av Pernilla - 12 juli 2011 09:17


HoHo!

 

God morgon underbart väder! Va lycklig jag blev när jag slog upp ögonen och såg att det är sol ute!!

Fast jag var galet förvirrad imorse hihi!

 

Jag bor bara i en etta, så man ser min ytterdörr från sängen och när jag vaknade fick jag se att Nynäshamnsposten fint låg på min dörrmatta. I minst två minuter tänkte jag, men vad gör den här? Det är jue lördag idag? Den kommer bara tisdag och fredag....Har dom delat fel?

HAHAHA! Men sen slog det mig att det är tisdag. Men det blir konstigt, när både jag och Robert är lediga en vardag! :)

 

Nu måste jag lägga på ett kålhuvud, för Robert kommer och hämtar upp mig om en halvtimma. Sen bär det av ner till hamnen och i eftermiddag till lövhagen! :) Ska nog ta med mig badkläder, får se om man törs bada. Det brukar vara ganska kallt vid första pumpviken.

 

Ha en skön dag!




 

Av Pernilla - 12 juli 2011 00:30


HoHo!

 

Nu har det varit slarv, fy skäms! Men det har varit två intensiva dagar som tagit mycket kraft. Men nu är jag back on track!

 

Jag har precis kommit hem från en underbart mysig kväll hos Robert. En sån där kväll när man bara är och äter lite glass.

Imorgon ska vi ha en heldag, först i hamnen och sedan ute på lövhagen. Hoppas verkligen på kanon väder, men det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder. (Kom just på att mitt regnställ fint ligger på jobbet) :) Men jag har jue gummistövlar!

 

Har varit ledig idag och är ledig imorgon. Sen blir det jobb igen. Men jag trivs så bra på Lotsen, så det ska bli skönt att jobba. Jag blir  lätt rastlös om jag inte jobbar. :)



En låt bara till dig tokfrasse!

Tänk att du fångade mitt trasiga hjärta och lagade det igen.   





 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards