Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Pernilla - 8 juli 2011 21:23

  

HoHo!

 

Kom just hem från Lotsen och känner mig som den mest ensammaste personen i världen. Min bästa vänner är på Söder och har skoj och jag skulle mer än gärna göra dem sällskap. Men jag börjar 07.30 imorgon, så min arbetsmoral säger nej. Känns så där, att komma hem en fredag (speciellt på sommaren) och veta att man ska upp med tuppen.

 

Sen har jag inte hört något från älsklingen heller. Känns tråkigt, konstigt och ensamt. Även fast jag  sen innan vet att vi inte kommer höras av så mycket i helgen, så känns det just för stunden trist. Men han är på festival och förtjänar att ha skoj! :)

Bara att jag  känner  mig sååå ensam ^^

 

Men jag ska göra det jag är bäst på, nagga popcorn och titta på en film!

The Notebook blir det i afton. Finns det något bättre än en romantisk film när man känner sig lite nere?  :) Rådar bot på det mesta!

Sen blir det natti natti!


  

Adios, nu står popcorna färdiga! :)




 



 



Av Pernilla - 8 juli 2011 10:18


HoHo!

 

Jobbhelg denna helg, men jag jobbar ganska softa tider. Idag börjar jag två, jobbar till halv nio. Imorgon börjar jag halv åtta och jobbar till två och sen jobbar jag kväll igen på söndag. Så jag hinner med att ha lite helg, även om jag knegar.

 

Mamma och jag ska nog ut och äta en sväng imorgon, och det är på tiden! Man glömmer bort hur härligt det är här i Nynäshamn på sommaren. Sen har jag alltid jobbat, varje sommar. Men nästa sommar kommer jag ha semester som vilken vanlig person som helst.

Men hur beter man sig när man har semester? Jag är så van vid att ha fullt ös hela sommaren :) Undrar just om jag kommer kunna sitta still. Men jag funderar på om jag ska gå någon kreativ kurs nästa sommar, en målarkurs eller liknande.

 

Mycket mer är det inte idag, snart ska jag hoppa på cykeln och cykla bort till Lotsen. Jobbar med Mr H hela helgen, helt underbart!

 

 

 

Jag längtar så till Nåttarö, men snart så! :) Ha en skön helg!

 

 

 

 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards