Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Pernilla - 9 juli 2011 19:04



HoHo!

 


Just nu sitter jag och "förkrökar" på Trocadero och laddar till tusen, hihi! Men jag har bestämt mig för en vit kväll, jobbar trots allt imorgon. Fast jag får sovmorgon, woooopidooo!


 

 Daniel är på väg hit, hur skoj som helst! För OJ vad jag har saknat honom! Fast Sandra saknas för att våran trio ska vara total, men jag och Daniel brukar ha ganska skoj tillsammans....Bara vi undviker shotsen! :) Det blir en helkväll med övernattning till och med. Men det är lika bra det, eftersom han bor i världens ände!

 

 

I afton bär det av till Kroken för en trubadurafton i sann Nynäshamns anda! :) Zabinas lillebror, Zacharias ska lira, hur grymt är inte det?

Så då är det klart att man måste gå dit och visa sitt stöd! :)

 

Nu måste jag hoppa in i duschen, för snart plingar Daniel på dörren! Frågan är om jag ska ha randig eller prickig klänning ikväll...^^ Det visar sig, får kolla av med Daniel vad han har på sig, så kan vi matcha! :P




 



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards