Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Pernilla - 15 juli 2011 20:29



HoHo!

 

Det är KAOS på mitt vardagsrumsgolv och jag har blivit lathund...Eller jag blev det efter maten och sen orkade jag inte göra klart! Men jag ska köra ett race nu, för så här kan det inte se ut! :)


   

Jag kör en tjugo minuter till, sen blir det snabb dusch och Eva & Adam på fyran. Ska nog krypa ner i sängen, så det bara är att somna sen! :)

 

Just det kolla vad jag hittade när jag rotade runt!


 

Min och min brors militärtag, eller vad man nu kallar dem. De ska självklart hänga här hos mig, på ett bra ställe. Som ett minne bara så där.

Jag blev alldelse glad när jag hittade dem, tänk vad småsaker kan ha högt värde. Det lönar sig att rota runt som en dåre ibland  


Tänk vad jag saknar honom, han var liksom alldelse för ung för att dö och det var alldelse för tidigt. Det går nog inte en dag som han inte finns med i mina tankar. Men jag får försöka göra mitt bästa för att göra honom stolt över mig och minnas allt det fina hos honom, min älskade bror.   





 


 




Av Pernilla - 15 juli 2011 16:39


HoHo!

 

Jag skulle jobbat idag, 07.30-14.00 Men magen sa ifrån imorse...Igen. Börjar bli trött på detta. Men det var tur att jag stannade hemma, för jag har spenderat en del tid på toa.

 

Men jag fick ett ryck nu på eftermiddagen, att jag skulle ner i källaren och hämta alla mina skolpapper och börja sortera. Men det slutade med att jag städade hela förrådet (vilket var på tiden) och letade fram alla papper. Så nu ser det drägligt ut där nere och man kommer in! :) 

 

Konstiga infall man får, eller jag haft ett tag nu. Jag ska ha ordning på ALLT. Fast jag tror det är förberedelse för framtiden, för jag kommer inte bo här resten av livet, bara några år till :)

 

Men nu har jag i alla fall två fulla IKEA kassar att sortera. Hittade massor av papper från BF-tiden. Det kommer bli sjukt kul att läsa igenom allt. Hittade även mitt betyg från gymnasiumet. Att jag hade så många VG det visste jag inte! :)

 

Jag kommer nog hålla mig sysselsatt ikväll. Ska titta på trassel medans jag sorterar och äta lite mat sen senare. Färsk pasta med creme F sås ala Pernilla.

 


 



   






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards