Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

Off

Av Pernilla - 23 juli 2011 17:55


HoHo!

 

Kvällen som var blev en helt underbar kväll. Skoj på alla sätt och vis. Vi grillade lite mat, lirade kubb och bara va! Danne är för jäkla skön person och det känns skönt att jag kommer så pass bra överens med Roberts vänner. Iofs är Danne den enda jag träffat riktigt så där, men det känns bra! :)


         

Efter att vi vaknat till liv hos Robert åkte jag hem för att snoffsa till mig och möta upp mamma i hamnen. Vi satte oss på rökeriet och käkade räkor med ett glas vitt, så sommar. Det var premiären för år, vilket är ovanligt sent för att vara jag och mamma.

Sen tog vi oss en varsin glass till efterätt. Överraskade nog fick vi se att SIA-glass har öppnat i hamnen igen, verkligen tummen upp!! :)



  

Det blir en lugn kväll ikväll, men sen ska jag upp och knega 7.30 imorgon så det är lika bra det. Känner mig totalt off och det känns skönt att bara vara här hemma och dega.

 

Det är kaos i min skalle. När det känns som man är på spåret igen, så händer det alltid något. Men man kan inte styra över vad andra människor känner, men jag känner mig lite bakom flötet. Men det kanske känns något bättre efter en god natts sömn. Men jag känner mig totalt off och det känns inte alls kul att sitta hemma en lördag, men jag är totalt egoistisk och tar mig den här tiden.

Återigen det fina med att bo ensam, man kan välja att stänga ute omvärlden för ett slag och bara vara.

 

Det blir nog en glass med mor i hamnen imorgon efter jobbet, alltid en morot för att orka upp. Har noll lust att jobba, även fast jag älskar mitt jobb. Jag vill ha semester!! Men nu är det bara en vecka kvar, wooohoooo! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 29 augusti 2011 21:04


      HoHo!   Ny vecka och tiden bara flyger iväg, imorgon är det redan tisdag!    Idag hade vi det första riktiga husmötet på lekskolan och det känns jätte bra. Jag har fått några små arbetsuppgifter, bland annat ska jag baka till hög...

Av Pernilla - 28 augusti 2011 17:06

      HoHo!   Nu har jag tvättat, städat och satt upp höstgardinerna, riktigt myspys. Även om det bara är jag som bor här och det knappt är någon annan som ser förändringarna, så mår jag bra av att förändra lite efter årstid.   Nu får ...

Av Pernilla - 28 augusti 2011 00:45


    HoHo!   Vilken lördag och vilka underbara vänner jag har!  Dagen började med skärgårdsmarknaden, köpte lite te och en vitlöksrivare, myspys!   Sen bar det hem för att fixa med Kenny, eller Nylund var här för att dra fram elen till ...

Av Pernilla - 25 augusti 2011 20:49

      HoHo!   Det är fullt upp på jobbet, bokstavligen. Men jag har så sjukt roligt varje dag och jag älskar verkligen det jag gör.   Men hur tusan ska man få tid med allt annat? Känns som jag lever i min lilla bubbla alldeles ensam oc...

Av Pernilla - 23 augusti 2011 21:10


HoHo!   Det blev ett låååångt uppehåll... Senast jag skrev var innan vi skulle iväg på vår roadtrip fick jag se. Vi hade en helt underbar semester, på alla sätt och vis. Underbart väder, förutom en av dagarna, vilket fick oss att nästan avsky a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards