Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Pernilla - 7 juli 2011 10:36


HoHo!

 

Igår blev verkligen en effektiv kväll, vi handlade nästan allt vi behöver till vår roadtrip. Bland annat:

 


                         



Campinglampan passade vi på att prova ut igår kväll, jäklar vad den lyste. Vi kommer se varenda lite pormask på varandra!

Ravioli är så klart ett MÅSTE när man ska ut och campa. Fast jag är extremt petig, för det måste vara Felix Ravioli, annars äter jag inte! :)

 

Så det mesta är fixat, det vi behöver är ett bra kubb och komplettera med lite mat, så är vi redo. Men det hinns med. Idag är det bara 24dagar kvar och i morse fick jag verkligen pirrlängtan i magen. :)

 

Just det, byggare Bob fixade med min säng igår, så nu är den stabil igen! Jag vågar sova på vänstra sidan igen! :)

 

Just nu håller jag på att tvätta som en dåre och ska fixa med lite jobb/plugg. Sen tar jag cykeln bort till Lotsen för att knega några timmar. Härligt väder ute, kul att man är så blek att man bländar folk! :)




 

 






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards