Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Wooohooo!

Av Pernilla - 19 juli 2011 10:06


HoHo!

 

Om drygt en timma kommer min älskling HEM! :) Jag är så lycklig att jag skulle kunna spricka! Sex dagar ifrån varandra känns som en evighet, fast det har på ett sätt varit skönt att vi har fått sakna varandra lite!

 

Vi ska nog luncha och bara ta det solo i eftermiddag, kanske leka med barnen i lekparken, det är jue trots allt kanon väder! :) Åh vad jag längtar nu!

Jag bokstavligen hoppade upp ur sängen i morse, prick sju. Gissa om det är nån som kommer somna gott sen ikväll ^^

 

Nu har jag precis tvättat och städat klart, så JÄKLA skönt att ha det gjort, klockan tio på förmiddagen :)




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 29 augusti 2011 21:04


      HoHo!   Ny vecka och tiden bara flyger iväg, imorgon är det redan tisdag!    Idag hade vi det första riktiga husmötet på lekskolan och det känns jätte bra. Jag har fått några små arbetsuppgifter, bland annat ska jag baka till hög...

Av Pernilla - 28 augusti 2011 17:06

      HoHo!   Nu har jag tvättat, städat och satt upp höstgardinerna, riktigt myspys. Även om det bara är jag som bor här och det knappt är någon annan som ser förändringarna, så mår jag bra av att förändra lite efter årstid.   Nu får ...

Av Pernilla - 28 augusti 2011 00:45


    HoHo!   Vilken lördag och vilka underbara vänner jag har!  Dagen började med skärgårdsmarknaden, köpte lite te och en vitlöksrivare, myspys!   Sen bar det hem för att fixa med Kenny, eller Nylund var här för att dra fram elen till ...

Av Pernilla - 25 augusti 2011 20:49

      HoHo!   Det är fullt upp på jobbet, bokstavligen. Men jag har så sjukt roligt varje dag och jag älskar verkligen det jag gör.   Men hur tusan ska man få tid med allt annat? Känns som jag lever i min lilla bubbla alldeles ensam oc...

Av Pernilla - 23 augusti 2011 21:10


HoHo!   Det blev ett låååångt uppehåll... Senast jag skrev var innan vi skulle iväg på vår roadtrip fick jag se. Vi hade en helt underbar semester, på alla sätt och vis. Underbart väder, förutom en av dagarna, vilket fick oss att nästan avsky a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards