Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Pernilla - 13 juli 2011 10:50


HoHo!

 

Vad skulle man göra utan sina vänner?

 Jag har två väldigt speciella vänner, som alltid funnits där för mig sedan gymnasium tiderna. Vi har verkligen haft så mycket kul tillsammans och det är alltid något galet på gång när vi ses. Vi har träffat Stefan polis, suttit helt ensam i en biosalong en lördag, varit på både roliga och galna fester, vi skrattat tillsammans och vi har gråtit tillsammans.

Med er känner jag mig glad och lycklig och jag vet inte vad jag skulle göra utan er.


Detta är från gymnasium tiderna. Vi gjorde ett projektarbete tillsammans med tillhörande foto.   :) "Barnvaktsakuten"

   http://hem.passagen.se/barnvaktsakuten/ Hemsidan ligger kvar! :)


      Stefan polis, kanske världens bästa polis



Jag känner mig stolt över att kalla er mina vänner och jag är lyckligt lottad som har er som vänner!

Ni är helt klart  världens bästa vänner   




 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards