Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Pernilla - 29 augusti 2011 21:04



 

HoHo!

 

Ny vecka och tiden bara flyger iväg, imorgon är det redan tisdag! 

 

Idag hade vi det första riktiga husmötet på lekskolan och det känns jätte bra. Jag har fått några små arbetsuppgifter, bland annat ska jag baka till högtider och sånt.

Så jag ska baka till föräldramötet nästa vecka och jag tror nog allt att det blir hallongrottor och mockarutor.

Jag trivs bara mer och mer på mitt arbete och senast på bussresan hem kom jag fram till hur glad jag är över att jag valt det här yrket.

 

Robert kom över på middag i afton och vi åt ungsgrillad lax med potatis, super smarrigt. Det är så mysigt att äta middag tillsammans med någon, så mycket bättre än att sitta ensam.

 

En stor förändring är på gång och jag har ett lyckorus i hela kroppen. Tänk vad lyckligt lottad jag är!

 

 

  

 

Nu har jag tänt mitt nya ljus och ska bara mysa en stund i soffan innan det är dax att krypa ner till kojs. Ska nog allt ta en laktostablett och njuta av lite mjölkchoklad med gott samvete :)

 

Har ingen lust att lägga mig i min tomma säng ensam, önskar Robert var här så jag kan krypa ner bredvid honom och  känna hans värme. Men det är bra att få längta, för det gör jag verkligen. :)




 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards