Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Pernilla - 25 augusti 2011 20:49




HoHo!

 

Det är fullt upp på jobbet, bokstavligen. Men jag har så sjukt roligt varje dag och jag älskar verkligen det jag gör.

 

Men hur tusan ska man få tid med allt annat? Känns som jag lever i min lilla bubbla alldeles ensam och det känns som jag inte hinner mer än att komma hem, göra lite kvällssysslor, äta kvällsmat och sen är det dags för sängen igen.

 

Ibland saknar jag någon här på kvällen, som man kan prata med om alla tankar som far runt i huvudet efter en dag på jobbet. Kenny är jue här, men han lyssnar bara, han har aldrig några svar :)

 

Men det är nog en övergångsperiod och det kommer säkert ta tid innan jag kommer in i alla rutiner. Tur är att jag har världens bästa vänner, som alltid finns där, fast jag inte orkar ses så ofta just nu. Tänk att nu arbetar jag heltid på riktigt för första gången i mitt liv!

 

Nu längtar jag verkligen till helgen, men tänk utan en veckas arbete skulle man aldrig uppskatta helgen som nu. Imorgon ska jag nog bara ta det solo med en oförskämd sovmorgon på lördag.

På lördag blir det en bara vara kväll  med Sandra, en sån kväll som bara vi kan åstadkomma. Söndagen blir till att laddad batteriet för en ny underbar arbetsvecka.

 

 

Ciao!

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards